Известие

Collapse
No announcement yet.

смяна на помпа на съединител - боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • смяна на помпа на съединител - боксер

    здравейте можели някои да сподели как се сменя помпата на съединитела на 1.6 боксер штото моита протече много

  • #2
    Ето теми:
    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EF%EE%EC%EF%E0

    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EF%EE%EC%EF%E0


    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EF%EE%EC%EF%E0

    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EF%EE%EC%EF%E0

    ......
    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

    Comment


    • #3
      има някаква информация ама не е пълна

      Comment


      • #4
        Колега, ако напишеш и от къде си, цена няма да имаш!
        Много е възможно точно до теб да има наш колега, който може да ти помогне, ама така и да хвърляме боб пак няма да сме сигурни от къде си!
        Иначе лягаш по гръб на седалката на шофьора, с краката на горе и се пъхаш под таблото. Откачаш вилката на помпата от педала, отвиваш двете гайки на помпата и излизаш от дупката.
        Отваряш предния капак, хващаш помпата и я измъкваш, като махаш първо маркуча за спирачна течност.
        После отвиваш и маркуча на помпата.
        После по обрат ния ред.
        След това охлабваш маркуча от помпата до цилиндъра и обезвъздушаваш първо помпата. Затягаш маркуча и обезвъздушаваш на цилиндъра.
        Операцията е гадна и обикновенно не става от първия път, за това може да си я обезвъздушиш няколко пъти, до като ти дойде съединителя!
        Успех!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Вчера я правих тази операция - смяна на горната помпа.
          Доста пипкава работа е. Не е точно както го описва Мордохай. Помпата на 145 е вътре в купето, болтовете и също, не се вади откъм моторния отсек.
          За да се извади трябва първо да се откачи маркуча за спирачна течност, който идва от казанчето.
          Трябва да се откачи и маркуча, по който се движи нагнетената течност към другата помпа.
          Аз откачих също така долната кора под арматурното табло и разкачих бушонните блокове, за да имам по добър достъп.
          И всичко това - с главата надолу
          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Колегата по горе го е дал,но ето ако е цилиндара http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EF%EE%EC%EF%E0 пресен случай от преди две седмици
            Last edited by bocko; d.m.y г., 02:50.
            МЕТАН

            Comment


            • #7
              от нови искър съм
              Last edited by venko8585; d.m.y г., 20:40.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от venko8585 Покажи съобщение
                от нови искар съм
                ми напиши си го в профила, не да питаме всеки път
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  здравейте колеги ,днеска ми издаде багажа помпата напълно та да ви питам как да развия маркуча със нагнетената течност от помпата че нешто не се вижда от никаде

                  Comment


                  • #10
                    Аз откачих маркуча не от самата помпа, защото до там наистина не знам дали има начин да се стигне, а от място близо до цилиндровия блок. После просто извадих помпата с дълъг маркуч.
                    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      значи си я откачил от цилиндарчето а да питам към купето или към двигатела излиза помпата

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от venko8585 Покажи съобщение
                        значи си я откачил от цилиндарчето а да питам към купето или към двигатела излиза помпата
                        Към купето.
                        166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                        Comment


                        • #13
                          а накрайника на помпата където влиза маркуча от казанчето не пречи ли штото е в коша

                          Comment


                          • #14
                            Точно защото е в коша, на неудобно място, колегите съветват да разглобиш някоя от следващите сглобки, на по-удобно (достъпно) място в коша.
                            П.П. Аз съм я правил тая процедура на ТС, не знам колко различно е на боксера. Направих я по по-трудния начин (разглобих веднага след помпата) и си е мъка без канал.
                            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                            Comment


                            • #15
                              Маркуча от казанчето влиза в купето, не е в коша.
                              Абе тегава работа си е смяната на тая помпа.
                              AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                              Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X